Idag..

Idag gick vi på stan
Idag har jag shoooppat
Idag har jag haft ont i magen
Idag ar jag ätit en svin god macka till frulle
Idag har jag sprungit runt i ett och samma köpcenter
Idag har jag haft kul
Idag tänkte jag i huvet att jag skulle beställa Bacardi Lime, det blev en Lemon
Idag skulle jag hjälpa papsen med kundkärran, jag sprang upp för en stentrappa,
slog i tårna och foten och nu är den helt svullen, och gör jätte ont.
Idag saknar jag min hund extra mycket
Idag fick jag ont i hjärtat när jag såg de små
stackars hundarna lösa på gatan
Idag längtar jag

Kommentarer
Postat av: Lina

du springer runt där i värmen och igår var jag och körde skoter i MINUS 32 grader! ;-)

2011-01-26 @ 10:29:59
URL: http://chokechain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0