If I could write you a song and make you fall in love, I would already have you up under my arm



Nu är nästan allt nere i väskan, har dock lite saker kvar men det går snabbt. Jag jobbar idag så har dryga 2h på mig att göra något vettigt av min dag. Tänkte dock att jag och min älskade favorit ska ut och promenera, busa i snön åsånt där. Kommer ändock inte träffa honom på flera veckor, och en dag utan honom saknar jag honom! Haha, men det är sant. Nu ligger han här och myser med mig :) Han är så söt min fina!

Har inte så mycket på hjärtat, eller har inte haft det på ett bra tag. Menmen, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: elina

¨Så fin hund!:-)

2011-02-01 @ 22:29:01
URL: http://heygoodlookin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0