I'm sitting here alone with my memories


(gammal bild)

Låter ledsamt kanske, men det är de inte. Jag sitter här och funderar på det gångna året och jag kommer faktiskt fram till något. Jag kommer fram till att jag lärde mig hur mycket saker som hellst. Och även fast det fanns många dåliga och ledsna stunder, så har jag lärt mig en hel del. Om inte allt det som hänt hände så skulle jag inte vara den jag är idag. Jag vet att en del av mina tankar inte är bra, jag vet att jag tänker en sak men jag gör en annan. En tanke kan vara att såhär får jag inte göra, det här är så himla fel = en händelse får inte hända men den händer ändå. Jag utsätter mig själv för problem, mer problem än innan. Men jag klarar inte av att stoppa mig själv. Förstår ni? Dumma tankar, och dumma mig. Men "det bara blir så"

Det är 15dagar kvar tills vi åker, alltså två veckor plus en dag. Helt uunderbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0