It doesn't matter where you are if you are a superstar



Projektet vi gjorde idag då, det blev en innebandytunering för IPklasserna. Det fick såklart en massa saker vi hade kunnat göra bättre, men det blev bra ändå och enligt utvärderingen var de relativt nöjd med dagen :) Då är det bara kvar att skriva rapporten. Imorgon ska vi börja med den så vi får så mycket som möjligt bortgjort innan jag far, då kommer vi skriva på två olika håll och det kanske vara lite jobbigt när vi har det tillsammans. De blir nog bra ändå!

Jobbet idag gick helt okej, det enda jobbiga är bara det när jag går i skolan och samtidigt jobbar. Jag ska inte gnälla, jag vet.. jag har satt mig i den situationen själv. Men jag kommer gnälla ändå! Min lön i mars kommer dock inte bli i princip någon lön alls, men vad gör det när jag får flera veckor utomlands istället. Imorgon ska även jag och lajno kolla på lite resor till sommaren. Har så himla mycket planer, hoppas verkligen något går igenom!

Kikar även lite på tatueringar ännu, har hittat några jag fastnar för.
Spänky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0