Just two days left

Idag står det städning på schemat. Inget vidare, men det måste ändå göras. Hellre kommer jag hem till ett städat rum och en renbäddad säng, än ett stökigt rum med smutsiga sängkläder

Har inte riktigt fått in i mitt huvud att vi åker på måndag, men det kommer nog snart. Om inte annat när vi checkar in på planet :) Nå ska gå och leka med nisse nu, han kom just in med bollen i munnen. Om jag har tur får jag en något stor bit att dra i så jag också har någon chans. Hehe

Jag och mamsen var förbi hos älskade mommo idag
Det är hennes två årsdag. Det gör himla ont i mitt hjärta,
i kropp och själ för att jag saknar henne mycket
Kan inte förstå vart tiden har tagit vägen, men om vi
inte tar vara på den så kommer vi inte ha något att
blicka tillbaks på senare. Jag saknar dig mommo,
så himla, himla mycket. Du är så underbar, en dag
kommer vi ses igen. Det är jag så himla säker på!
Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0