Nära döden upplevelse



Idag hade jag två nära döden upplevelser.

Den första var när vi skulle åka ner til moster från clock tower (där stannar bilen och där hoppar man på bilen). Pappa pratar alldeles för mycket och thaigubben som kör är helt vilse i huvet. Till slut stannar han mitt i vägen (bland alla miljontals bilar som kör i 200knyck). I alla fall, pappa försöker få han att svänga in på sidan, och när de ser helt tomt ut så kör han mot kanten. Och PRECIS då kommer den en minibuss i 200km/h och är några få centimeter på att köra in i oss. Vi stod snett mot vägen, alltså med min sida mot den som kunde blivit träffad först. Och jag lovar er, jag såg döden framför mig! Bland de värsta jag varit med om! Fyfan

Idag var vi på stranden i alla fall, helt toppen! Så himla mysigt. Dock är havet såå salt så det är inte sant! Läskigt salt alltså.. Var förbi moster och dom en sväng, och sedan strosade runt på stan. Handlade mat osv. Och nu ikväll var vi och åt på resturangen som är precis här breve och bara tagit de lungt. Helt super mysigt!

Och alla inlägg jag skriver härifrån är 6h efter eran tid. Alltså nu är kl 15.09 för er, och då är min klocka 21.09 för mig! Bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0