Nu är vi framme



Hej hallå!

Igår kom vi fram till Arlanda vid ca 15.00 tiden och planet till Bankok skulle lyfta först kl: 23.25, så vi hade rätt mycket dötid. Men det gick rätt fort ändå och så småningom var det dags för oss att checka in i utrikeshallen. Vi checkade in redan 19.25 så även där hade vi långtids väntan. Vi drack lite cider och hade det mysigt. Sedan var de dags att stiga på planet, sjukt mycket folk och astrångt! Men det gick bra ändå, vi kom fram och vi lyckades somna större delen av resan. Det tog ungefär 9,5h att flyga hit.

Vi kom fram hit ca 20.00 till Hua Hin, ca 14.00 svensktid. Vi har hunnit vara och äta och nu sitter vi och myser på verandan. Snart blir det nog läggdags, är alldeles slut. Imorgon ska vi i alla fall till stan och handla, sola och bada osv :)

Känns faktiskt helt konstigt att vara här nu, igår var jag i Kiruna i snöstorm och idag sitter jag i sol och värme! Nu ska jag dricka upp min drink mor har gjort och sedan soova!

Och era kommentarer: Jag lovar att sola lite för er med ;)

Ha de såå bra!

Kommentarer
Postat av: linafinnholm

Vännen gud vad jag saknar dig,hoppas du har de bra där nere och ta hand om dig söto! :) Puss!!

2011-01-18 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0