Smile without tears





Eftersom att jag laddar upp foton på fejjan hela tiden, så kommer jag lägga ut ytterst få bilder på bloggen. Bilderna är på Thailand -11 Är du inte vän med mig där, kan du självklart inte se mina bilder heller.

Idag är det en lugndag, en sådan dag behövde jag. Brun har jag blivit (tror jag slår dig och solariumet, Lina!) Det händer så mycket så det är bättre att ni ser bilderna istället

Såg en orm gjorde vi också idag, tänkte bara att jag skulle dra undan gardinerna så jag kunde se vad som hände på baksidan. Och där var det en ful, tigerrandig orm. Så det enda jag ser hela tiden just nu är ett ormhuvud. Haha

Saknar dock min storebror Robin och mina favoritNixon väldigt, väldigt mycket!
Det är så himla tomt utan de båda, men snaart ses vi igen!

Kommentarer
Postat av: Lina

ser på bilden att du blivit bruuun! men jag ska vinna !;-)

2011-01-23 @ 12:32:14
URL: http://chokechain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0