This is the way it's gonna be

Livet är inte alltid vad det ser ut att vara. Det överraskar en hela tiden, och det värsta är att man inte slutar förvånas

Jag lever mitt liv och jag gör det jag vill
Man kan ha hur mycket vänner som hellst
Men när allt och alla sviker, är man ändå ensam kvar

Man gör det bra i att inte lita på andra människor
Eller jag gör rätt i det, min tillit till andra är inte stor
Både ett bra och dåligt val, jag släpper sällan i människor
i mitt liv, jag väljer att inte göra det för jag vill inte bli sviken
Jag vill inte ligga ner på marken och ha gett allt hela tiden
och sedan ändå bli sviken och ha kapat mina egna ben
Då går jag hellre min egen väg och klarar mig själv
- För det vet jag att jag gör

Jag klarar mig själv nu och jag kommer göra det sen

Det är av egna erfarenheter, jag gör det inte för
att det är roligt, utan för att jag känner att livet är
så mycket mer än att lita på människor som sviker,
om och om och om igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0