Det är såhär det kommer bli



Är så himla less på att tänka så mycket hela tiden, på alla funderingar och på allt som går runt i huvudet på mig. Jag orkar inte med det längre. Orkar inte med alla känslor. Jag ska försöka att låta bli, det kommer bli svårt. Men i alla fall försöka. Jag ska göra det bästa av det lilla lovet som är kvar, nästa vecka ska jag få i ordning alla uppgifter jag ska få med mig, och det jag inte hinner med nästa vecka det får jag fixa när jag kommer hem. För efter nästa vecka tänker jag bara tänka på mig själv, då ska jag lämna allt som har med Kiruna att göra, för en liten stund. Längtar så himla mycket, det ska bli så skönt att komma iväg härifrån. Det kommer bli awesome! När jag kommer hem är det inte länge kvar till studenten och sen är det bara börja fylla i ansökningar eller leta bostad någon annanstans. Jag ska göra något med mitt liv, jag bara ska det! Jag ser ett litet hopp någonstans.. Men först mina vänner, först ska jag få ordning på det här och sen ska jag njuta av en härlig resa!

Det gäller att hitta det positiva i det negativa,
det är de vi ska fokusera oss på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0