Vi tar en dag i taget

Hoppas ni har förståelse med att jag inte uppdaterar lika mycket som jag brukar nu när jag steker i Thailand. Och för er som undrar är jag tillbaks den 16feb i kiruna igen. Som jag sagt tidigare: jag öser järnet här, steker för fullt och det är så himla bra! Kanske att det kommit lite hemlängtan, i procentform skulle jag säga kanske 5% av 100%, då förstår ni bättre. Fyra dagar innan flyget till Arlanda går ska vi åka till Bangkok där vi tänkte shoppa och sådana saker. Nu är det mer sol, bad osv. Helt underbart att bara ta det lungt, speciellt när jag inte haft ledigt sedan i maj. Eller ledigt, men ni fattar. När man jobbar loven osv. Det är bara små dagar man får ledigt (klart pengarna är suveräna! Men man behöver ledigt ibland med..) Jaja, jag ska inte prata på för mycket, för oss är det läggdags strax, vi kom hem för en liten stund sen hit till huset. Saknar dock min fina bror och min fina hund, men snart ses vi igen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0