What doesnt kill, makes you stronger



Mitt internet slutade helt plötsligt funka när jag var inne på Mozilla Firefox, så jag prövar än en gång att använda mig av Google Chrome, ytterst tveksam på att det är bättre. Sist jag hade den gillade jag de inte. Men vem vet, kanske lär mig att älskaaa de!

Idag har vi öppnat resväskorna och börjat fylla dom. Inte helt fulla såklart, jag ska köpa skor! Skor i mängder, massvis.. längtar som en tok! Skor är så uunderbara

Annars gör jag ingenting vettigt, har gjort klart en del skolarbeten så att jag har det färdigt. Har påbörjat en del och har några kvar. Ikväll ska vi till moster en sväng och prata lite om resan åde, dom ska också med. Blev inge utgång, men jag och jossi har planerat en trip när jag kommer hem! How awessomeee!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0