You're just a product of loveliness



Jag hann bara öppna ögonen så var jag på coop. Jag tog med mig nixon så vi skulle kunna promenera efteråt. Efter jag handlat med fina lina och hennes kund (hon jobbade) så for vi ut, jag och nisse. Första stället vi åkte på gick inte, det var svinkallt tyckte han, typ -30, så vi brummade till kyrkogården och gick efter skoterspåret som finns på andra sidan vägen. Det var också way to cold for him. Han typ galopperade för att han frös så mycket om sina små tassar.. Det blev en snabbrunda, kändes som att jag plågade honom mer än att han skulle få göra sina behov. När vi kom till bilen så tänkte jag att den skulle få gå på tomgång så vi får en varm bil, men det ville inte han. Han typ flög in i bilen för han frös. Inte så kul.. Nu ligger han under min filt och myser, han är så söt!

Idag ska jag och min bästis på nyårsrevyn, hoppas den är bra!

Kom ihåg att ingen är som dig, du är egen och du är speciell.
Älska dig för att du är du, inte för att du är eller ska vara någon annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0