Besvikelse

Ibland blir jag väldigt besviken på mig själv.

För ett halvår sedan visste jag precis vad jag ville göra med mitt liv.
Jag hade en plan:

-Gå ut skolan, ta studenten
-Åka till USA som au pair ett år direkt efter studenten
-Jobba ett år, resa
-Studera
-Binda mig

Jag har hela tiden sagt att jag inte vill bo kvar här..

Istället för min plan, sitter jag hemma i min soffa i staden jag föddes i.
Jag har tre olika jobb, jag vet inte vart jag kommer hamna och jag har
just avbokat min thairesa.

Besviken och arg på mig själv för att jag inte gör det jag vill göra.

Kommentarer
Postat av: Emma

ja det kanske är så :) hormoner är elaka ibland. och planer ändras hela tiden.. jag hade inte planerat att hamna på annonsbladet till exempel, men det gjorde jag.. jag hade inte så mycket planerat egentligen.. men jag har tänkt så sjukt mycket på sista tiden, vad jag vill och så och man blir bara knäpp av det.. så jag tycker du ska leva vidare och se vad som händer :) för nu har du jobb och det betyder att du snart kommer ha massa pengar och DÅ kan du fara till USA + resa! :)

2011-07-17 @ 19:51:10
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0