En rolig lista

Den här hittade jag inne hos Emma, eftersom jag inte har så mycket på hjärtat
får det här fylla ut min blogg just nu..
-

vilket är ditt livsmål: att vara lycklig 
vad har du för puder: vet inte namnet på den
har du använt någon hårprodukt idag: ja
vad använder du för parfym: den jag känner för
hur många speglar finns i det rum du är i nu: inte en enda
var är du nu: i vardagsrummet
har du bråkat med någon idag: jo
saknar du någon nu: ja..
röker du: nej
dricker du alkohol: jadå
tar du droger: nåinte
tycker du om dina grannar: inget fel på dom
anväder du icq eller msn: inget av de
när gjorde du senast något riktigt dumt: idag tydligen
har du blivit hotad via telefon: nja
vilken färg har du på dina underkläder nu: hudfärgade
gillar du dokumentärer: ibland
längtar du till din nästa födelsedag: jaa, för då blir jag 20
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: ja
skulle du kunna ha silikonbröst: nej
borde man få röka på pubar? det tycker jag inte
brukar du bada i sjöar om somrarna: japp
vad gör du just nu: sitter i soffan
är du blyg: bland nya människor
roligaste resa: thailand
vilken tid gick du upp idag: vaknade första gången vid halv 6, och sen halv 9
vilken låt lyssnade du senast på: haha, skämmit
har din pappa glasögon: ja
har du glasögon: yes, men använder linser
bor du i sthlm, gbg eller malmö: inget av de
har du sagt ;jag älskar dig till någon idag: jaa
är du homosexuell: inte de
vad tycker du är äckligt: du
vad såg du senast på tv: prison break
har du köpt någonting idag, i så fall vad: ingenting
vem ringde dig senast: pappa
hur svarar du i telefonen: ja, hallå
tycker du bäst om varm eller kall oboy: beror på
vad ska du göra imorgon: feeesta
har du fint hår: njae, hatar min lugg
vad ska du göra nu: göra mig i ordning
Vad har du ätit idag?: spaggisar och körv
Vad har du på dig?: shorts och linne, underkläder
Har du växt något det här året?: nä, växer nog inget mer
Har du gått upp/ner i vikt det här året?: ner
Vilket år har varit ditt bästa?: 2007
Vad ser du fram emot?: livet
Vad har du ångest inför?: massor
Är du öppen?:
Hur långt hår har du?: mellanlångt
Vad har du för betyg i matte?: G
Vilket är/var ditt sämsta ämne? historia och nk
Har du en bra klass?: nä ingen sammanhållning alls
Vad ligger på ditt datorbord just nu?: har inget
Varför blev du arg senast du var det?: därför!
Hur ofta städar du?: väldigt sällan
Hur länge kan du använda samma byxor utan att de tvättas?: 2-3dagar
Byter du underkläder varje dag?: haha ja
Hur ser stolen som du sitter på ut?: sitter i en soffan
Hur luktar du nu?: nyduschad
Vad skall du göra i helgen?: feeesta
Är du romantisk?: försöker
Vad skrattade du åt senast?: christian
Har du ont någonstans just nu?: i ryggen och knäna
Får du hög telefonräkning?: ja, sådär
Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?:
När dansade du senast?: på festivalen
Vad skall du göra när du är klar med det här?: packa klart och göra mig i ordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0