Smile bitch



Tjena bloggen.

Idag är jag helt slut, men det gick bra på jobbet ändå.
Idag fick jag min namnskylt så nu heter jag inte Ny på jobbet,
nu för tiden heter jag Cassandra istället. Jag är så trött
så jag orkar knappt hålla ögonen öppna eller röra på mig.
Men de ska jag göra ändå, röra mig till soffan och slå på
en film. Det måste jag orka med.

Men bara så ni vet, min dag är ruskigt bra ändå. Strålande
dag imorse och strålande dag ett xantal timmar senare.
Lovar, det är underbart med såna här dagar. Önskar
det fanns fler av dom. Mina tycks bli många i alla fall.
Mår underbart, bara så ni vet ;-)

Längtar efter min fina pojkvän ♥

Puss hejdå, bloggen


Kommentarer
Postat av: Sandrali

Tack Cassandra, du är också riktigt söt!

Och ja, det måtte vara ett surt liv!

2011-07-13 @ 18:05:14
URL: http://sannieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0