Someone like you



Har jag nångång sagt att jag har världens finaste pojkvän? Inte?
Då säger jag det nu, jag har verkligen världens finaste pojkvän!

Mitt huvud gick på högvarv idag, kunde inte sova inatt så jag var riktigt
trött imorse, hela dagen och även nu. Det gick att jobba ändå, de gick bra
men hängde inte alls med alla gånger, man försöker skratta bort de. Antingen
skrattar kunden med eller så tycker personen att man är helt bakom flötet.

Håller på att fixa lite filmer i alla fall, kommer dock inte orka titta på nån av
dom skulle jag tro, men ska försöka orka hålla ögonen öppna ett tag till.
Imorgon får jag sova ut. Skönt!

Skaffade mig ett till jobb idag, nu ligger jag på tre jobb. Får se hur jag får
ihop det här, men det blir nog bra. Pengar behövs alltid!

Snart får jag träffa min älskling igen, åh som jag längtar. Min fina prins, ♥
Är så himla kär och lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0