Still alive and still going strong



Idag var jag ju som sagt på introduktion. Det gick bättre än jag trodde
att det skulle gå, så det känns skönt. Roligt sen när man kan allt och har
kommit igång med allt. Skönt med jobb osv :-) Dagens planer är inte mer
än att det är jobb senare igen. Dock ska jag förbi bussis en sväng och sen
tänkte jag försöka steka mig i solen ett tag.

Känns som att livet fått en omvändning, allting känns så bra! Är så glad och
det är bara perfekt! Nu ska jag jobba och spara och sen sticka iväg och resa.
Min plan, jag har haft många planer. Men inget har riktigt gått som jag tänkt mig.
Jag skulle ju sticka iväg som au pair ett år till USA, men istället sitter jag här i
Kiruna och höll på att ruttna bort. Nu är det nya tag, nya möjligheter och ja, länge
sen jag känns att allting är sååå perfekt som det är just nu! :-) Love living!

Kikade igenom lite thai-bilder just, FAN VAD JAG SAKNAR THAILAND!!
Kan ni förstå? Helt jävla sjukt. Helt jävla sjukt..

Nu ska jag göra något vettigt, som att försöka få tag i mamsen och sedan kila
ner till bussis och göra lite ärenden. Planera lite grejer som är på g och bara
steka! Vi hörs när vi hörs, vi syns när vi synd.

Kär i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0