Visste ni?

...att jag har världens finaste familj, pojkvän och vänner!
...att ihelg ska jag ha en riktigt rolig helg tillsammans med mina fina vänner!
...att jag är skitskraj för hissar, jag gillar absolut inte att åka hiss. Hellre trappor!
...att mina knän och min rygg håller på att ta livet av mig för det gör så ont i dom och den.
...att jag tror på andar och att jag sett andar själv.
...att jag vill veta hur livet på andra sidan är.
...att jag är rädd för att dö men inte för döden.
...att när jag börjar se en serie, måste jag se klart alla säsonger på en gång.
...att jag älskar bebisar!
...att jag vill köpa ett hus i thailand.
...att jag får sendrag i kinderna om jag äter godis och skrattar samtidigt.
...att när jag är glad, ledsen, sur syns det direkt på mig.
...att jag inte litar på andra människor.
...att jag har svårt att släppa in människor i mitt liv.
...att nixon (min hund) är en väldigt stor del av mitt liv, bästa vän.
...att jag är väldigt kär i min fina christian.
...att jag är riktigt känslig, jag kan gråta för minsta lilla.
...att jag älskar att vara ute och promenera när det regnar ute.
...att jag ofta känner att jag behöver vara för mig själv, andrum.
...att jag gillar att festa, men det känns som att jag gjort mitt nu.
...att jag inte kommer på något mer just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0