Allting kommer lösas och bli bättre igen

Det kan man tro, tro gör man i kyrkan
-
Gick okej att jobba idag med, det måste ju gå okej. Eller hur? Med rätt inställning går såklart allting, men just nu vet jag inte riktigt åt vilket håll min inställning är påväg att skena. Men det är på god väg! Himlans god väg. Kikar utlandsresor, helt okej. Inte okej. En sista minuten hade suttit som smäck! En sån kikar jag efter, och direkt vi hittar en så ska vi fan sitta på planet dit. Så är det bara. Varför ska jag sitta och ruttna när jag kan leva livet? JUSTE! Jag ska leva livet, efter thailand ska jag fan ta mig till USA, så är det bara. Vart jag än är i mitt liv ska jag vara påväg till USA. Fan vad jag ska leva mitt liv, ska se så mycket att ögonen inte orkar titta nå mer. Vill se allt och mycket mer. Så det ska jag fasiken göra, jävlar i helvete vad jag ska ha roligt! JAAAO!
-
Hoppas jag känner samma sak imorgon, dagen efter det och efter det och efter det OSV!! För nu är jag på G, jag ska leva och inte sitta och ruttna och fundera på vad jag hade kunnat göra. Måste lyckas genomföra det också, och det ska jag fan göra!! JAAA!!
-
Saknar dig, mommo.
Så mycket att jag inte kan förklara i ord
Min älskade ängel i himlen
Du är den finaste av de alla
Älskar dig så mycket
-
Dags att du börjar visa något och inte prata så mycket
Annars vet du vart jag tar vägen
Säg inget du inte menar
Du minskar i värde då

Kommentarer
Postat av: Nattis

tack för tipsen ;)

2011-06-15 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0