Another way to go


Feb -09


Våren -09


Feb -10


-08


Nov -08


Aug -08


Lulekalaset -09


dec -09


Festival -07


Maj -07

Sitter just nu ute på ballisen och solar lite, har släppt ut nisse på baksidan och mamsen håller på att dammsuga bilen. Har slängt i färg i håret för en stund sen, så nu är jag mörkhårig igen, har ändå varit mörkhårig ganska mycket. Funderar på att slänga i lite slingor, men får se hur det blir. Ska förbi telia idag igen, igår sa hon som jobbade där att hon inte kunde hjälpa mig på något sätt, så jag ringde deras kundtjänst som sa att det är klart dom kan hjälpa mig. Så hoppas tanten inte jobbar där idag igen.

Idag är det jobb på schemat, skoj! Sen kanske jag får med min söta kollega på en onsdagscider. Vi får se! Imorgon börjar festivalen i alla fall och imorgon kommer även min fina hem. Mysigt!

Nu ska jag göra mig i ordning och sen pussa lite på min hund

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0