Du gör mig så lycklig



Äntligen är det också gjort. Denna bild tog jag från
kiruna.cc Emma Eriksson har tagit bilden, ruskigt roligt var de
och jag ångrar det helt klart inte! Spänky

8.00 imorse var festen slut och kl 10.00 hade jag
frissatid, typ jobbigt. Jag tog mig upp fast jag egentligen
inte orkade. Så nu sitter jag med en lugg och känner
mig som typ en 10åring, men det blev helt okej.

På fredag blir jag ett år äldre, lika värdelös ålder
som att fylla 17. Nå, men det är ett år närmare 20
i alla fall ;) hehe.

Nu ska jag klä på mig lite, har varit och duschat
bort gårdagen så man är lite fräschare. Sen ska jag
iväg till min fina favorit. Puss!

ps, tack alla för igår, heeelt toppen!

pps, cancer är en hemskt sjuktdom. det önskar man
inte ens sin värsta fiende

Kommentarer
Postat av: emma

och så finns det en bätte bild i min blogg. den är större iaf :) sen så får du jättegärna skriva att det är jag som har fotat :) ///Emma Eriksson

2011-06-04 @ 19:27:07
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Emma

aw vad söt du är som till o med länkar :) ni var så fina sååå :)

2011-06-05 @ 13:40:51
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0