I'll do everything for you



Regnet öser ner och jag har just slagit upp ögonen.
Ska ut på en promenad med min solstråle snart.
Med han som är en av de som får mina dagar på
topp och som är en av de bästa i mitt liv. Ingen
har nog missat vem det kan vara.

Efter det ska jag äta frulle, mums! Är så hungrig
att jag vill äta det nu. Men prommis i regnet först.
Älskade regn!

Drömmer så sjuka drömma nu för tiden, igår natt
drömde jag att min fina skulle flytta in i ett hus med
sin kompis. Jag drömde att jag hade en hel konversation
med mamma på telefonen för jag inte hade pratat
nå med henne den dagen. Idag drömde jag att jag skulle
gifta mig med först med min gamla-gamla klasskompis
Johan och sen ångrade jag mig och ville gifta mig med
Mattias men då kom jag på att jag var ju redan i ett
förhållande så då ångrade jag mig igen och ville gifta
mig med Christian. Det knasiga är att jag nog inte ens vill
gifta mig. Knäppt, sjuka drömmar..

Saknar dig så, mommo. Var eviga dag sänder
jag massvis med tankar till dig. Du är i min
tankebana även fast jag inte alltid märker det.
Älskar och saknar dig som ingen nånsin kommer
förstå. Du är bäst, bäst, bäst! My angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0