I'll miss you much

I'm a big big girl
In a big big world
It's not a big big thing if you leave me

Nu ska jag titta lite film.
Denna dag har inte erbjudit så rackarns mycket. Vi såg en bra film innan vi somnade och vaknade först vid lunch. Har blivit en hejjare på att sova, såhär har jag inte sovit förut alltså. Lite senare for jag hem och packade och här sitter jag i hans lilla by. Imorgon fyller jag ju som sagt år, ser inte ut att vara hemma då. Kommer nog på söndag eller måndag så min fina släkt får komma och fira mig då istället. Min fina mamma har bakat bullar och gjort tårta men det kommer jag och äter upp lite senare ;) om jag inte får nå infall och åker hem redan imorgon d.v.s.

Nu ska jag titta lite film.

Saknar dig, mommo.
Min älskade ängel
Min förebild
Mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0