Jag är lite schär

En sån där sprudlande lycklig känsla far igenom min kropp idag, oj så det känns underbart! Glad och lycklig kan man vara, men det här är bättre än så. Älskar när denna käsla kommer! Har haft ruskigt svårt att sova hela veckan, och att mitt hjärta jobbar på ett helt annat ställe gör inte saken bättre. Sängen är alldeles för stor för att jag ska sova i den ensam. Men snart så, snart får jag träffa han Imorgon står det jobb på schemat och på fredag är jag ledig. Fick i studentpresent världens finaste tennarmband av moster, åh längtar så tills jag får det. Fick bestämma helt själv hur det skulle se ut. Åh det är så fint, så fint!
-
Nu ska jag glida ner under täcket, är så himla trött när jag inte sovit nånting. Hoppas på lite sömn nu i alla fall, ska försöka tänka på en rolig händelse medans jag blundar så kanske jag somnar ;) godnatt
-
Och ja, jag lever och idag mår jag bra.
-
Måste säga att jag har världens finaste bröder!

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Taack söta du för dom fina orden :)

Jag älskar verkligen mitt liv och skulle inte vilja ändra på någonting :) hihi

2011-06-16 @ 10:30:02
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0