Livet i rusningstrafiken



Känner att livet är på topp just nu! Allting rullar på och jag har bestämt mig för att det ska fortsätta i denna ordning. Älskar tanken av livet, och det håller på att ske en förändring. Den förändringen sker just nu. Jag vill inte vara den som ser tillbaka på mitt liv och inser att inget av det jag drömde om gick i uppfyllelse. Har som sagt mina drömmar, en av dom är att åka till usa ett år. Det ska hända, det bara är så. Jag vet att jag kommer bli sååå besviken på mig själv om jag inte tar mig iväg, jag vet att jag bestämde mig i vintras för att jag skulle dra så fort skolan tog slut. Ändå är jag den som sitter här och tänker vad fan jag egentligen håller på med.. Jag vill inte vara den som ser tillbaka och inser att jag slösat alla mina pengar på att festa bort varenda helg hela min ungdom. Jag vill inte att det ska vara så, jag vill få ut mer av livet än inse att jag inte minns något av det jag gör på mina helger.

Jag är så jävla nöjd just nu, jag har så underbara vänner och min familj är toppen! Det enda som hade varit ett plus är om jag inte var så jävla feg och bara kunde ta mig härifrån. JAPP!

Hoppas du ser mig från himlen, mommo.
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0