Onsdag



Börjar faktiskt bli lite nervis. Om endast två dagar är det jag och mitt gäng som åker på flaket, det är vi som tar studenten och det är vi som får sjunga "för vi har tagit studeeeeenten!". Det är nästan helt sinnes, kan inte fatta att det är redan. Vill inte att det ska vara redan. Vill stanna upp här vart vi är just nu och leva kvar här, vill inte att det ska ta slut. Lite ångest.. Det kommer bli så jävla roligt! Men sen då? Sen är det ju slut..

Drömde inatt om studenten, och om en massa andra sjuka saker. Tiden går förjävla snabbt, rusar bara iväg.. Tänkte ta en stödis, pollen har börjat kika fram och man är inte så pigg, snuvig och massa annat. Mina pollentabletter hjälper förresten inte, mamsen?

Imorgon är jag tillbaks i stan igen, då blir det grillning och skoj, kika min lillebrors avslutning och det roligaste av allt!!: göra klart lastbileeen!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0