Söndag

Helt äckligt sjukt vad jag längtar till fredag!
Känner på mig att det kommer bli så jävla roligt.
Kan inte förstå att det redan gått tre år på hjampis
Att jag gått klart skolan, det är så jävla sjukt och
konstigt och jaaa... underbart!!

Nu ska jag slå på Åsa-nisse. Han är så bäst! Han
kan faktiskt lysa upp en hel värld ;) Rolig man de
där!

Att försöka se sig in i en annan människa är omöjligt.
Du vet aldrig vad den personen varit med om, så innan
du yttrar dig om något så ta reda på vad den egentliga
orsaken till allting är. Vill du inte speculera i det så ska
du välja att inte speculera i något överhuvudtaget.

Du är lycka för mig, puss

Kommentarer
Postat av: sofie

Det är verkligen sinnessjukt att vi tar studenten!! =D

2011-06-05 @ 23:57:12
URL: http://sooj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0