Torsdag

Ja jag sitter här och funderar på hur jävla gott det hade vart med en coca-cola! Det hade smakat perfekt just nu.. FAN vad det hade varit gott, ååh! Men får vänta till imorgon, orkar inte fara och köpa en nu.
-
Min armband var klart, gick skit snabbt! Tryck här för att komma till hennes blogg, hon som gjort det. Nr 13 är det armbandet som är mitt! Har lånat en bok av moster som jag inte riktigt hunnit läsa ut, och nu började jag om på den. Den är såå bra, du får den snart moster. Lovar! Sen blir det bädden, ska upp tidigt och har mycket att göra imorgon innan jag far! Åh, äntligen får jag träffa min fina!! Som jag längtat och längtar, så mysigt :) Är så galet kär!
-
Har tappat bort det mesta behövande jag har! Nämligen min medicinväska, har allt i den väskan och nu är den borta! Behöver den verkligen.. typ som idag. Dagar som dessa är inte pollen något att leka med.
-
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0