11. Någonting jag oroar mig för



Det finns massvis med saker jag oroar mig för

Det jag oroar mig mest för just nu är att jag helt plötsligt ska sluta andas, när jag sover eller när ingen är i närheten och att jag inte får tag på någon då. Igår när jag skulle lägga mig hade jag jätte tungt att andas, det har hänt förut så jag visste vad som hände, jag tog i mig lite tabletter som har "rensat" så jag börjat andas som vanligt igen, igår gjorde det inte de. Det gick över lite grann, men inte helt. När jag skulle lägga mig och sova var jag såå rädd att jag inte skulle slå upp ögonen igen

Just nu är jag rädd för att helt plötsligt inte få luft längre, att hjärnan blir helt tjock och lungorna drar in mer syre än jag andas ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0