2011.03.04



Ni kan nog inte föreställa er hur trött jag är, är fortfarande i nattmössan. Men om ni bara visste hur underbart de var att inte vakna upp med huvudvärk idag, helt otroligt! Länge sedan jag inte hade huvudvärk på morgonen och det är såå skönt

Har pluggat, pluggat och pluggat. Såhär gör jag alltid, att jag inte lär mig. Dock kommer jag nog aldrig göra de, så sak samma. Ska göra mitt äckliga prov l 8.00 och sen ska jag åka hem, ja men typ

En del att göra idag, ska försöka klämma in en stöd vila tänkte jag. Kan behövas med tanke på att jag steg upp ur sängen kl 03.30, jippi!
Förresten så är vi igång med att titta resor till Thailand igen, vi planerar en tripp till hösten som förhoppningsvis blir av, och även min family & jag en tripp till januari :)

Hoppas ni sovit gott, har en bra helg och en härligt lov!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem åker du med ihöööst?:)

2011-03-04 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0