2011.03.05

Igår satte jag mig på tåget påväg till boden, där skulle en bil hämtas. En liten röd pärla.

Efter vägen hämtade jag upp en góvän från som hade varit i gällivare. Nå, vi hämtade bilen så fort vi kom fram, letade efter ett matställe (tog typ 30min), letade en parkeringsplats, letade ett par skor osvosv. Sist skulle vi så klart tanka också, måste ju mata bilen med något. Vi hittade flera obemannade stationer, men vi ville ha en bemannad. Vilken tur att någon hade en gps-tant i bilen som kunde guida oss, haha! Efter de for vi till luleeeå och hade en skitrolig kväll!

Idag har jag hunnit med att lura oss båda att pierca oss, ätit lite mat har vi också gjort och bara myst på. Sen satte vi oss i bilen för att ååka hemåt! När jag kom hem hade jag en suuper överraskning. Min fina telefon har kommit,love is in the air!! Tack så himla, himla mycket! ♥

Ikväll ska jag ta det himla lungt, kommer nog somna som en stock efter dessa två allt för roliga dagar! Och eeefter att ha kört efter en allt för lång väg hemåt, idag hade vi nästan två dödsögonblick. Inte så roligt, haha.

Juste, det blev en helt gratis tågresa för oss! Eftersom att tågbiljetterna var slutsålda kunde inte vi boka någon biljett ju, men vi steg på tåget ändå. Och när tågdirektörn kom fram till oss och frågade efter våra biljetter, och vi inte hade någon. Sa han att vi fick åkaaa gratis, bra va!

Seeya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du köpt en egen bil? :)

2011-03-06 @ 14:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0