2011.03.07



Dagen började med en fet lång promenad med min favorit. Åh, det var så himla härligt att promenera idag, så varmt å skönt! Dagen fortsatte med en massa läxor och bokläsning, den måste läsas ut så lika att göra bort de så snabbt som möjligt. Snart är det dags för jobb, ska göra mig i ordning, klä på mig osv och fara iväg

Nyss när jag skulle måla naglarna, så satt korken som själva penseln är i sten hårt!! Alltså helt sjukt, så jag tog till med våld och råkade såklart slinta med ena fingret där jag har den enda långa nageln typ på alla tio fingrar. Såklart körde jag in den nageln i det motsvarande fingret, fett ont! Fett, fett ont jävla satan typ

Fult att svära, men ibland kommer de några svordomar! Yesyo, ska göra mig i ordning nuuu så jag hinner. Juste ska ju på stan innan å köpa skosnören också, åh jaja. Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0