2011.03.23



Igår blev det inget jobb, inget jag mår speciellt bra för. Förlorade pengar, men vad ska man göra om man är sjuk. Tror inte någon uppskattar en förkyld jäkel på jobbet, snuva, nysningar och hela köret. Ruskigt jobbigt att vara sjuk, det gillas inte! Har en fet träningsvärk i både rumpa och ben, skönt kan man tycka! Men inte roligt att försöka ta sig framåt

Idag ska jag till skolan och lyssna på lite redovisningar, och har en jäkla arbete inom nkB att göra också. Kanske att jag gör klart det i skolan idag. Eller inte kanske, måste få klart det. Längtar efter min studentmössa, vill ha den nu ju! Blev några få timmars sömn inatt endast och just nu önskar jag att jag kunde sova. Måste ha vart den friska luften och den strålande solen som gör att jag inte lyckas somna om ;)

Ska göra lite nytta och sen fara till skolan å göra mitt arbete

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0