2011.03.25




(mina söta vänner från tidigare kvällar)


Ibland hjälper det inte ens med att man försöker..

Imorse hann jag bara komma hem så racade jag iväg med min lillebror till skolan, som efter 10minuter ringde och ville ha skjuts igen. Snäll som jag är sätter jag mig så klart i bilen och åker tillbaks för att hämtar honom och hans kompisar. Jag och min älskade hund har varit ute på en prommis och jag har hämtat ut ett helt onödigt paket. But what to do..

Just nu sitter jag i köket och lyssnar bra party music, inte för att jag inte är taggad för ikväll, men lite extra gör väll ingeet! Känner på mig att det kommer bli riktigt roligt, men som sagt: inga förväntningar = ingen besvikelse!!

Ska hämta en söt kompix från tåget om någon timme och efter det ska vi sätta oss ner och äta thaimat.. Så jävla gott! En vila hade jag behövt också, denna vecka har gett mig så sjuka sovtimmar så jag förstår själv inte att jag klarat mig igenom den. Inte för att det inte funkat, för de har de jöö

Ska pussas med min dogge nu, vi ses i dimman ikväll! Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0