2011.03.27



Blir lite små galen när jag inte får in mina bilder från teleefonen till min dator, vet inte hur jag ska göra så att det funkar? Inte så kul..

Det blev en tvådagars, därför har jag inte skrivit något överhuvudtaget i helgen, både fredag och lördag var lite galna, fast tror faktiskt fredagen var snäppet värre och snäppet roligare. Men jag hade två kanon kvällar, det hade jag! Och med riktigt fina människor, det kan nog inte bli bättre än så! Mår inte så ruskigt dåligt heller, så himla skönt. Har dock en aning ångest, men antar att det är sånt man får leva med. Behövde en helg som denna och tack för två toppeen kvällar!! :)

Har hängt lite tvätt och städat mitt rum nu, vet inte vart jag fick den energin ifrån. Men nu ser det lite bättre ut härinne i alla fall, hade dock velat möblera om men det får bli ett senare bekymmer. Tiden går fort när man har roligt, nu ska kika på lite studentklänningar och sånt kul!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0