Det är hit vi kommer när vi springer för långt

Har just kommit hem efter en helmysig kväll! Vi var ett gäng som tittade film och ja, skräckfilmer är inte riktigt min grej. Och det var just de som alla andra ville se. Jag låg mest gömd bakom kudden hela tiden.. Hann även köra ett gäng fyllisar åde med. Ska alldeles strax lägga mig under täcket, får se om jag vågar somna efter dessa skräckfilmer. Fyfan, inga höjdare. Haaaatar skräck!

Måste se till att inte sova allt för länge idag, har en hel del att-göra-saker innan skolan börjar igen. Hoff, bara kämpa på. Lättare sagt än gjort... Men det är bara fyra veckor till vi går ut på praktik, och när vi kommer tillbaks är de inte många veckor kvar av skolan. Typ två bara.. Ohja, det stämmer. Kan knappt tro de själv.

Det är inte likt mig att vara vaken såhär länge, helt galet. Nä, nu måste jag sova!

natti

ps: hatar sprängningarna i gruvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0