En känsla

Jag håller just på att gå igenom bilder från Thairesan, och vet ni vilken fet ångest jag får över att inte vara där just nu!? Vill bara tillbaks, nu! Längtar så himla mycket tills vi åker dit igen, ååh! Ta mig tillbaaka... Det är så himla kul att vara där, det går inte att beskriva allt som man upplever. Önskar jag kunna lägga mina ord på papper med en penna, men det går inte. Det är bilderna som gör att jag återigen upplever känslan jag kände då, och en känsla jag vill känna nu. Vill så himla gärna åka dit nu, åh vad jag önskar att det gick!

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja men inte gör ju det något :) Roligt med ny bil!

2011-03-08 @ 14:32:46
URL: http://jennygimmehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0