2011.03.13

Jag ska fan aldrig i mitt liv kolla skräckfilm igen!! Vi såg en film som de hade gett medel till en man som de ville ha död på. Och med det där medlet så kunde mannen inte röra på sig även fast han levde. Och läkarna konstaderade att han vad död. Men när de väl började skära i han på bordet så slog han upp ögonen och var levande. Och ja, åter till det där medlet. Som jag inatt drömde om att min äldre bror hade fått i sig och drömde om allt som hände i filmen hände min familj, alltså helt sjuukt! I slutet av drömmen så fick jag även se min äldre brors begravningsställe, där de lagt upp en stor bild på honom medans han vad död.

Sa jag förresten att jag hatar skräckfilmer?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0