Se åt mitt håll någongång

Nisse har blivit en jäkel på att käka godis alltså, helt gaalen! Yeep, för en stund sen var vi och hämtade ut en fet väska som skulle få plats i min bil, och yeep den fick plats. Måste flytta ut däcken till källaren, de tar alldeles för stor plats alltså. Vi har även vart å handlat så jag kan laga lite mat till min käraste family. Strax ska jag möta upp ett par söta tjejer, kul åde! Igår åkte jag även på jordens utskällning på jobbet, sista samtalet och mannen var helt jävla fukced up! Jag hann inte säga ett endaste ord, eller jo.. typ hej hann jag säga, sen började han skrika på mig. Kändes som att han sa alla ord han kunde för att förnedra mig, blä. Kände mig helt knäckt efteråt, trodde jag skulle börja grina. Och jag ska säga er, jag har aldrig varit med om något liknande. Och jag hoppas jag aldrig kommer vara med om de igen, eller att nån annan är med om de, ja fyfan. Värsta samtalet i mitt liv, typ. Och jag som är så jävla känslig tar ju åt mig, de är ju inte heller bra. Fattar inte hur folk kan säga vad fan som hellst i telefon, det är helt jävla sjukt. Ja fyfan, de var inge roligt alls.

Nä nu ska jag se om jag har varmvatten i kran så jag kan duscha, empo sa att det inte finns varmvatten i hela stan? Knasigt. Funderar på att lägga lite ljusa slingor i håret, har köpt slingmedeel åde, men yeep. Jag funderar bara än så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0