Underbara dag!




Idag är det en helt underbar morgon, nog för att det blåser men solen kikar fram ändå. Åh  man blir så himla lycklig :) Idag är det inte speciellt mycket som står på mitt schema, vi ska till skolan för att se en endaste liten film och efter det slutar vi, och imorgon är vi lediga. Härligt! Juste, idag ju. Idag står det även jobb på schemat, det blir nog toppen. Hoppas det är nå bra material vi ringer på, annars blir det lite långtråkigt. Fast min roliga kompis jobbar idag, så går nog bra ändå!

Igår kände jag mig riktigt duktig, när man inte sköter skolan så måste man ta igen det man missat. Och det var just de jag gjorde igår, jag gjorde klart tre uppgifter med totalt 12sidor tillsammans. Ruskigt jobbigt, men jag gjorde de! Har lite kvar att göra, men det får jag faktiskt göra senare idag och så har jag morgondagen på mig också.

Nu tickar klockan iväg alldeles för fort, dags att göra sig i ordning!
Ha en bra dag alla, för de ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0