2011.03.02

Vad händer?

I måndags gick vi på studiebesök i kyrkan, haha. Lite små roligt, vi lärde oss att vara kyrkohedar? eller vad tusan vi var för något. Versläsare fick jag och en till vara. Haha, lite roligt. Imorgon ska vi på studiebesök till krematioriet, dit ska inte jag. Dit klarar jag inte av att gå...

Jag är riktigt trött ska jag säga er, på torsdag ska jag till läkaren för att titta upp vad som är fel på mina knän och då hoppas jag även han vet vad som är fel i mitt huvud. Det kan inte vara mänskligt att gå runt med en extrem huvudvärk hela tiden som aldrig vill gå över.

Juuste, idag (igår) går (gick) vi in i mars-månad. Känns lite wierd, bara tre månader kvar till studenteen!
Nä nu ska jag lägga min ner i sängen, längtar tills jag kommer in i min djupsömn.

Haha, ibland är det så roligt att skratta åt människor som aldrig har sitt huvud med sig, hur korkad man kan vara och hur lite man tänker efter, heehe.

Älskar att soova, heehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0