Under ytan

VARNING, idag är jag gnällig!
Jag är skit less på skolan! Tänker fan inte sätta mig i skolbänken igen försn om typ 30år, eller aldrig igen. Finns inte ord för hur less jag är alltså.. Skit skola!!

Min läkare sa till mig idag att jag har schlatter i båda mina knän, jaha tänkte jag. KUL! Mina provsvar visade på något, jaha tänkte jag igen. KUL! Avskyr sprutor, men nålen skulle in i mig igen för ännu mer prover. Uuuunderbart... Min huvudvärk jag gått med konstant i 1,5v beror på min rygg/nacke som är åt helvete. KUL! Idag känner jag att livet suger, det är fan inte underbart. Jag känner att jag hade kunnat dra täcket över huvet och ligga där tills något börjar gå som jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0