18 maj -2011

Jag börjar med att säga att det är den 18maj idag, den 18 är som ni vet ett speciellt datum fortfarande.

Kom just ut ur duschen, är på jakt efter hårfönen.. Den är spårlöst försvunnen. Eftersom ingen annan än jag och mamsen använder den, är det lite mystiskt hur den kan försvinna från sin plats. Ska strax återuppta mitt sökande.

Helt sjukt hur skönt det är att vara hemma ändå, varje gång jag kommer hit känns de som att jag varit borta hur länge som hellst. Fast jag egentligen inte har det.

Längtar till fredag, då ska vi ut i dimman för hela helgen. Jag och mitt gäng!

Dags att fortsätta sökandet, annars blir mitt hår aldrig torrt.

ps: om ni inte visste de redan, jag längtar till thai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0