Barfota utan strumpor och skor ska jag vandra med dig



Nu har jag beställt min studentklänning! Hoppas den är lika fin i verkligheten som den var på bilden, eller finare. Spännande. Jag och mor, eller mest mor, håller på med studentkorten ännu. Tänkte att vi ska få klart de så det är färdigt de med.

Jag hade jätte ont i kroppen idag, och har ännu, kände mig hängig osv så jag tog tempen. Och febran hade jag. Juste, när moster var utomlands för länge sen så köpte hon en parfym till mig som bara kändes så mig! Den luktade så otroligt gott, och såklart tog den slut. När jag skulle köpa den i affären gick den på närmare 1000:-, så jag kikade i Thai om den fanns där, och det gjorde den. Det finns tre olika i samlingen och jag mindes såklart inte vilken utav de, som de var. Och nu när jag hittade den gamla parfymflaskan såg jag att det var heeeelt fel parfym! Och jag köpte ju flera stycken av den i Thai. Så typiskt, blev lite ledsen faktiskt.. Vill så gärna ha den, den är nog värt sitt pris så det är bara ta sig till affären och köpa den.

Vet att jag säger det flera gånger om hela tiden, men jag saknar Thailand sååå mycket! Längtar så otroligt mycket tills det är dags för avgång igen. Vill dit så gärna! Har ni inte varit dit, så åk. Finns så himla mycket att se och det är sån upplevelse. Ta mig dit igeeen nu och påengång!

Nu ska jag baka bröd, stekpannebröd. Så sjukt goda!! Sen ska jag vara med min prins ♥

Kommentarer
Postat av: emssssii

du får gärna ta med mig dit ;P mahaha

2011-05-12 @ 19:44:38
URL: http://eengwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0