En dag som en annan

Idag har jag och Lina haft möte med kamratstödjarna, väldigt bra. Men blir lite irriterad när vi haft möte en gång tidigare och går igenom och ska uppnå samma sak som vi gjorde då som idag. När vi berättar det vi gått igenom på förra mötet och samma vuxna människor sitter med idag och var med då, men inte hade en aning om vad som sades på det mötet.
-
Men men, idag ska jag på rt igen och göra mitt. Var väldigt länge sen jag var där, men då har jag ju fått jobb på annat ställe också. Både bra och dåligt. Imorgon jobbar jag endast 8-12, kort och skön dag med andra ord. Nä, nu måste jag bege mig. Måste hinna förbi skolan och hämta mina pluggrejer innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0