Is what you're living for worth dying for?



Jag funderar alldeles för mycket, way to much
-
Gick bra att jobba idag, jag hade min härliga kollega där med så det gick toppen. Hann hem en sväng efteråt och sedan for jag ut på lite små missions med två söta tjejor. Vid 22-tiden for vi ut och sedan har vi varit ute hela natten. Har varit ute en sväng nyss igen, är inte alls trött så ska kika lite bb-avsnitt tänkte jag. Nångång måste jag ju bli tröött, vill inte sova bort hela dagen imorgon juu!

Vad mer? Det händer inte mycket alls i mitt liv, just nu är det praktik och jobb. Dryga veckan kvar av praktiken, sen är den också slut. Studenten och allt som hör till är också i full gång! På fredag är det dags för uppladdningsfesten och det kanske är då som man verkligen känner att det är på riktigt! ;]

Känner en konstig känsla som jag inte kan förklara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0