Lördag



För.. igår var det mösspåtagning och det
var så jävla roligt och underbart så jag kan
inte beskriva det! Vi började dagen så fort
vi slog upp ögonen och kl 9 var alla igång!
Dagen fortsatte upp mot skolan en sväng och
sen järnvägsparken. Blev dock ingen musik
eftersom någon tog sönder basen. MEN, det
gjorde inte oss något utan vi for vidare och
hade SKIT KUL! Dagen avsolutades vid midnatt
med världens finaste kille!


ps, alla gör misstag och alla gör fel ibland, jag vet att jag också
både gjort det och gör det. Det som är så himla bra att jag har lärt
mig något utav det här. Det som kanske också är både bra och
dåligt är att jag lärde mig den hårda vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0