Måndag

Sov några få timmar imorse, innan jag och min bäste vän for ut på en lång prommis, så skönt väder! Efter det har jag gjort lite ärenden, och nu har jag precis varit och handlat. Det är snart dags att plugga, wiiie! Eller inte, men det är sista provet för min del så jag hoppas jag får godkänt. Annars vore det inte sååå kul!

Helgen har jag redan sammanfattat, fredagen var nog den roligaste kvällen nånsin känns de som! Det går förhoppningsvis i repris nu på fredag, då det är mösspåtagningen!! Skööjj.. Min klänning måste dock komma innan dess, annars blir jag liiiite ledsen. Blir toppeeen!

Och juste, vill att tiden ska gå liiite snabbare så det blir onsdag liiite fortare. Då får jag ju min lön, vilket jag absolut inte tackar nej till.

Det sägs att hoppet är det sista som överger, jag börjar ge upp även det.
Jag slutar sakta, men säkert att bry mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0