Onsdag

Hejhelloj!

Jag har prov imorgon, kom just på att jag inte sagt till min lärare att jag ska göra det. Då en annan lärare ska vakta mig, blir kanske inget prov. Hoppas det blir ett prov. Sen har jag ett referat kvar att skriva. Eftersom jag har all tid i världen imorgon så tänkte jag ta och göra det då. 

Har inhandlat lite bra-att-ha-saker idag. Jag hämtade även ut min studentklänning, kan tänkas att den är en aning förkort, så jag hoppas det är lite kyligt ute då så kan jag ha ett par kortare leggings under. Perfect! Mitt löshår har kommit idag, och det ser ut att vara i samma färg som mitt eget hår. Ska kika närmare på det sen så det är i precis samma färg. Ska åka och köpa lite annat som ska sitta i mitt hår och även förbi lindex, satan det hade jag glömt. Måste ta tag i lite saker nu så jag är klar tills jag ska hämta mor, och hinna förbi apoteket innan det stänger kl 17.

Blev thaien tidigare idag med min älskling, och ikväll planeras det att gå på lanka och dricka en cider eller två (det är faktiskt studenttid!!). Nu måste jag röra på mig så något blir gjort!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0